livetenligtmikaela

Alla inlägg under februari 2010

Av mikaela nielsen - 2 februari 2010 17:19

Skolan börjar bli..tråkig och jag orkar inte plugga, blir för mycke på samma gång.
Fast jag tänker inte hoppa av, kommer bara ångra mig då. Behöva göra allt de jag redan gjort en gång till? Nej tack, går hellre klart nu i 2,5år till. Är nästan säker på att det kommer gå fort. Förra terminen gick ju hur fort som helst. Väldigt positivt!

Dagen har varit lugn än så länge. Började halv 9 slutade runt 12. Kändes skönt att inte behöva gå så länge. Imorgon därimot, går till 16.10..hmfg Ingen lust att ens gå till skolan då men men, man måste ju. Kan heller inte missa något. I kväll måste man plugga lite också. Suck..

Har lite funderingar på om jag ska tatuera mig i höst också. Väntat länge nu och jag känner mig redo för att göra de nu. Motivet är ännu lite oklart, har lite planer på vad jag vill ha men vill gärna ha lite tips. Vill ha något som står för "tro, hopp och kärlek".

Förövrigt så flyter väl allt på som de brukar. Det går upp och ner men det är ju så de är så man ska inte klaga för mycke. Nu ska ja kolla på lite saker som jag troligtvis kommer beställa inom kort tid.

Ciao.
P&K

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mikaela, 16

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards